Rock'n'Roll spinning..

Har precis kommit hem från ett grymt spinningpass... Världens bästa rock klassiker peppade mig till storverk på cykeln. =) Fick mig att längta tillbaka till PrästMagnus skivstångspass... Bra musik gör verkligen allt. Nu har jag iaf varit duktig och belönar mig med lite pasta pesto och parmesan. De magiska tre p:na.

Läste Elnas blogg precis. Då hon gjort en Anna och tagit bild på sin mat tänkte jag fortsätta följa temat och istället göra en Elna och skriva om framtidsångest. Sen antar jag att det får bollas vidare till Anna att göra en Maja vad nu det innebär...

Tiden går så sjukt snabbt. Den går så snabbt att jag varken förstår eller hänger med. Min inställning till allting är som en enda stor jojo. Ena stunden dras jag uppåt och ser fram emot jobbet och jobbkompisarna och familjen och nya lägenheten... Sen när toppen nåts så finns det ju inget annat att göra som jojo än att dras ner....låååångt ner i det djupa hålet där jag tänker på att lämna Robban och bo utan Robban och klara mig utan Robban och komma hem till en tom lägenhet och inte få träffa Robban varje dag... Och inte veta hur länge det ska vara så... Det enda som finns att göra för att inte få jojon att stanna där nere är att dra upp sig själv igen genom att tänka på alla positiva saker. Men det är inte alltid lätt att tänka positivt utan att få dåligt samvete... konstigt nog...

Nu dags för mat och positivt tänkande!! Imorgon åker jag till Kalmar tidigt för att jobba färdigt mitt examensarbete för feedbacksinlämning. Och förhoppningsvis hitta på något roligt också. Tiden går som sagt för snabbt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0