Arbetet inlämnat för feedback

Då var arbetet inlämnat för slutgiltig feedback hos min handledare. På torsdag eller fredag kommer domen. Fram tills dess får jag väll börja med att planera min presentation. Usch blä...

Sitter på bibblisch med Jenny och Simon här. De jobbar hårt ser det ut som. Jag not so much. Fast jag borde få gotta mig lite i att jag faktiskt känner mig typ färdig med arbetet. Bara dumt att ändra något mer innan jag fått tillbaka feedbacken. Annars kanske jag ändrar på något som inte behöver ändras på...

Det blev XL-sushi lunch idag med Cola.. Kan inte bli bättre än så ju. Sen skulle jag bara titta i några affärer för att bota mitt shoppingsug. Men ack... Två par pumps blev det. Det är nog bara med Jenny jag kan lyckas köpa två par högklackade skor på mindre än en halvtimme. Well done!! De ena paret satt hur bra som. De andra paret klämde litegrann. Är ev pyttelite för små. Men ska hem och provgå lite och så så får vi se sen. Gudasnygga var de iaf och förmodligen perfekta till examensklänningen. Får verkligen se till att gå in dem ordentligt bara. Men det är ju ändå två veckor kvar. Bilder kommer kanske ikväll...

Nu ska jag i alla fall börja på en power point presentation nu så har jag börjat i alla fall!!

So long...

Kommentarer
Postat av: jenny

dom va hur snygga som helst :)

2010-05-19 @ 07:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0