All by myself..

...don't wanna be...aaaall by myyyyy seeeeelf.

 

Sitter och jobbar med examensarbetet på Nilsson igen, idag ensam fram till åtminstone halv två. Det här är nog bästa stället för att finna inspiration OCH de har trådlöst internet. Självklart har detta både fördelar och nackdelar. En av nackdelarna märker vi helt klart här och nu... kap 1 1§ Man kan göra annat än att jobba med arbetet, ex. blogga!! En fördel är dock enligt kap 16 5§ Att den arbetande studenten inte blir galen i sin ensamhet och hopplöshet när arbetet mot all förmodan inte går så bra som hoppats.
Sammanfattningsvis skulle jag vilja säga att jag tycker allt tyder på att fördelarna överväger nackdelarna samt att mitt föreskrift och paragraftäta examensarbete har skadat mitt skrivsätt något.

Längtar efter min Soliga skrivkompanion!! 1,5 h ensamtid kvar. Jobba jobba jobba!!!

Over and out...

Kommentarer
Postat av: jenny

jag lovar att inte låta dig sitta ensam så mkt mer ;) hälsa din sjuka man!! haha

2010-05-10 @ 18:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0