Vårkänslor...

Vem blir inte glad av det här vädret. Jag började reflektera lite när jag plockade ner kläder nere i tvättstugan...

Majas tankar:
* Vad mkt strumpor jag har nu...... Jag har nog aldrig haft så bra med strumpor...räcker ju lätt från en tvätt till den andra. Fasen vad bra. Hmmm... Jag har det ju rätt bra i största allmänhet nu. Jag menar.. Bor med Robban och det är verkligen hur mysigt som helst, och det funkar oftast väldigt bra också. Vi har fått in ett flow =)... Nä sen är snart sista tentan skriven. Sista föreläsningen var häromdan... Några praktiska omtentor har ju ingen dött av, snarare så att man blir bättre i slutändan av det... Och sen Jobbet... och Lägenheten... och vi hade sjukt roligt i Stockholm. Och jag har så fina vänner. Både här och där och överallt... Fasen vad jag har det bra. Har nog aldrig haft det så bra som nu..

Det är sån jag är i mitt huvud.. Från strumpor till livsglädje är steget inte långt i tankemillimeter.

Ja som sagt... Vem blir inte glad av att våren är här. Känslorna sprudlar...
Jag menar... till och med GB-gubben har ju gått och blivit kär och skaffat en fjälla =).



Även om han alltid ser glad ut så tycker jag åtminstone att han ser lite mer hormonisk ut än vanligt...

It's spring and lööööve in the air

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0