Helsingborgsdags..

Då var det tydligen meningen att jag ska flytta tillbaka till mina rötter. Tillbaka till Helsingborg. Here I come. Känns väldigt blandat känslomässigt. Det känns hur härligt som helst nu när jag fått besked att jag har jobb på Klofves. Det är ju allt man kan drömma om att ha jobb färdigt för när man tar examen redan några månader innan. Jumping for joy. =). Men samtidigt så är det ju lite svårt att lämna hjärtat här uppe och flytta ifrån det jag hunnit bygga upp här uppe. Det är ju inte jättemkt jag har här men hade sett fram emot att bo här uppe ju. Men saker blir inte alltid som man har tänkt sig. Det är väll en sak man borde lärt sig vid det här laget. Men men...

Har börjat leta lite efter boende. Vill hitta något litet som jag kan ha för mig själv och inte behöver köpa oändligt mkt möbler till eftersom jag hoppas att Robban ska komma efter så småningom. Då är det ju onödigt om jag köpt massa grejor. Äsch inte tänka för mkt nu. Flera månader kvar tills dess ju.

Nu ska vi över till Camilla och Frippe och äta middag. Mums mums... Maja är hungrig.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0