För vi ska ta examen!!

IMORGON gäller det!! Då är de här tre tuffa men också väldigt roliga åren till ända. It's the end of an era... Dags att lämna Kalmar och Optikermaffian med flera. Förstår inte än och vet inte när det kommer slå mig...

 Vad gör man utan luriga och fixiga Anna?

 Vem livar upp vilken tråkig dag som helst förutom Göökish?

 Och hur ska jag klara mig utan min soliga J?

Kanske är det nu det slår mig. Men jag är nog allt för trött för att förstå att det slagit mig...

God natt med er. Nu ska jag sova min sista natt som student och icke-optiker!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men VI SES JU SNAERT IGEN! :)

2010-06-05 @ 00:03:55
Postat av: Maja

ABSOLUT!!!!

2010-06-06 @ 12:55:15
URL: http://majajajaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0