En dag i trötthetens tecken...

Jag tycker mig någonstans i bakhuvudet komma ihåg att det är tillåtet att vara trött en dag efter en dag som pågick från 06.00 till 04.00. En dag som på många sätt var innehållsrik och omfattande.


En dag då jag efter 2,5 dagars redovisningar av väntan äntligen fick hålla min redovisning av examensarbetet.

En dag då jag äntligen fick höra vad examinatorn hade att påpeka om mitt examensarbete och äntligen kunde släppa alla hemska, jobbiga tankar som sprungit runt i huvudet ända sedan det lämnades in.

En dag då jag insåg att ingenting kan härmed sätta sig emot att jag på torsdag tar EXAMEN.

En dag då jag direkt efter sista redovisningen gick hem för att göra mig i ordning hemma hos Jenny.

En dag då cirka 50 galet glada optiker festade loss i Långviken för att markera att snart, snart, snart är allt över.


Det finns ingenting som kan beskriva känslan i mig just nu. Det är ingenting likt studenten... För mig är det här så mycket större. Och det som gör det ännu mer härligt är att jag kämpat ända in i det sista.

Återkommer eventuellt ikväll med bilder från examensfesten. Har många galet fina och roliga bilder. Men risken är att även denna dagen kommer ha mycket att bjuda på i form av förberedelser inför MIN examensfest på fredag. Matplanering och storhandling m.m.m.m... Kommer somna som en väldigt förväntansfull men trött Maja ikväll.

På återseende..ev på andra sidan milstolpen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0