Lyxfrukost

Lördag morgon innebar sovmorgon för mig. När Bobbis gick upp vid 06.00 så kunde jag vända på mig och somna om =). Stackarn jobbar idag. Men ikväll blir det middag med förmodligen på tok för många gäster. Robbans mamma, pappa, farmor, mormor, bror, syster samt Theres, Andreas och Sivan. Pust. Snart dags för Maja att ta tag i matlagningen. Och dessutom ska man hinna plugga lite idag. Bipackssedelinlämningsuppgiften måste jag börja ta tag i typ NU. Inlämning på onsdag.

Belönade mig i förväg för det hårda arbetet jag ska utföra idag med lyxfrukost.

Mosad avocado och rökt skinka är nog det bästa som på macka =)

Ingen mer tid för bloggilering.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0