Mongoliskt..

Ikväll har jag en dejt... en dejt med min man. Vi ska ut och äta på mongolisk restaurang. Mys mys... Händer ju inte varje dag. Nu sitter vi i soffan och tar igen oss efter en dag av städning, diskning och handling. Jag ska strax ta och skriva lite på arbetet. Bobbis kollar nån fotboll. Och en kladdkaka står i ugnen. Perfekt efterrätt när vi kommer hem ikväll och ska kolla El Clasico. =)

Igår övade jag sista gången inför omtentorna på måndag. Hoppas på att det briljanta sammarbetet med Emma L ska resultera i fyra klarade tentor för oss. Oavsett så blir det en fin dag med shopping och hög ha det bra faktor på tisdag på Ullared med Jenny. Se upp alla Ullaredstanter...here comes the shoppingelit =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0