Kalmar imorgon.

Imorgon blir det en Kalmartur. Skönt med lite avbrott från att sitta hemma och skriva. Hoppas på att få massa inspiration på mötet med min handledare. Kan behövas för det känns lite som jag fastnat lite. Dags att börja skriva diskussion nu typ och jag har tyvärr ingen som helst aning om hur man lägger upp en sådan.

Ser för övrigt fram emot Helsingborgshelg nr 2 i ordningen nu till helgen. Valborgsfirande med pappi på fredag. Middag med Martina och Jimmy i Dösjebro på lördag. Kan bli bra... mkt bra. Mys att få åka iväg med Robban en helg också. <3

Kom på nu att jag glömt kommentera hur frisörbesöket gick igår. Är faktiskt hur nöjd som helst. Känns jätteskönt att ha gjort sig av med den stora manen. Oavsett många motståndare till detta beslut så hoppas jag att världen ska acceptera mitt nya jag. Mkt cred till Jennys kompis Sofia på Villa Harmoni som gjorde ett grymt jobb. Har försökt ta en bra bild på det men med misslyckat resultat. Det behövs ses live helt enkelt. Kommer väll kanske en bild så småningom för den nyfiken som bor för långt bort...

Hoppas nu på att min man ska komma tillbaka snart. Han är ute i husen i bostadsrättsföreningen och raggar folk till den nya styrelsen inför årsmötet. Hade hoppats på att vi skulle hinna se ett avsnitt av The Pacific. Riktigt bra serie av samma skapare som Band of Broders. En tv-serie om marinsoldaterna i Guaducanal, som krigar mot japanska soldater under andra världskriget. Klart sevärt för den som intresseras av krig och blod men även för en blödig tjej som mig finns det inslag av kärlek och drama. Perfekt serie för pojkvän och flickvän att se tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0