Här är mitt hem...

Idag har jag varit ute på lite äventyr själv. Jag traskade iväg och försökte på måfå hitta bästa vägen till mitt nya hus. Det visade sig att jag var en naturbegåvning...inte alls kollat upp innan på eniro några gånger. Jag hamnade helt rätt och smög lite mystiskt omkring och tog lite kort i området för att även ni skulle få ta lite del av äventyret.


Vid tredje bilen nerifrån ligger min trappuppgång. Iaf min från och med juni.


Om man haft en jättelång stång med en backspegel på och stuckit ut den hit från höger i bilden där huset ligger så hade man nästan kunnat urskilja havet och Helsingör längst bort i bilden. Är det de som kallas havsutsikt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0