Det finns en liten chans...

Jag har eventuellt kanske snackat mig till ett g på mjuklinstentan. Fick komma till för feedback i eftermiddag. De hade kuggat mig för att jag valt en linssort  som inte fanns i rätt axelläge. De tyckte att jag skulle valt en som fanns i rätt axelläge och var i samma parametrar. Men den linsen har tryckfel i KLASS så där står inte vilka som finns så därför vågade jag inte välja den. Det tyckte Oskar var en bra anledning. Sen tyckte de att jag skulle valt någon av de andra linserna som finns i rätt axelläge istället. Fast då hade jag fått göra den kupigare samtidigt och det ville jag inte.

Inser att bara optiker fattar vad jag snackar om typ, men så är det bara hehe. Keratometern var det 12 grader fel. 10 grader fel var tillåtet. Så typiskt mitt liv att ha sån tur... Grr... Men men vi får se vad de ska göra med oss med keratometern kvar. Och sen hoppas jag att ALLA håller tummarna för att jag får mjuklinstentan godkänd, oavsett om ni fattade vad som var fel och rätt eller inte :P.

Sitter och kollar lite tv och slappar i soffan innan det blir att ta tag i disk och matlagning. Rätt hungrig så det får väll bli rätt snart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller tummarna! så himla surt att det var precis på håret med keratometern..

2010-04-21 @ 19:25:39
Postat av: Maja

Vem som än har kommenterat så tackar jag så mkt för tummhållningen...allas hjälp kan behövas!!

2010-04-23 @ 11:56:20
URL: http://majajajaja.blogg.se/
Postat av: emelie

det var jag :)

2010-04-24 @ 12:39:06
Postat av: Maja

Haha okej...

2010-04-26 @ 11:48:40
URL: http://majajajaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0