Det är dags att ge upp...

En uppmaning till alla mobilförsäljare som står utpositionerade överallt, framförallt några från det företag som börjar på Tele och slutar på nor som brukar stå på Flanaden: Det är dags att ge upp!! Ser man mig komma gående mot er... bry er inte om mig. Jag är slöseri på er energi och tid. Jag kommer inte stanna och prata med er oavsett vad ni säger. Hade jag stannat och pratat med er hade det varit än mer slöseri på er tid eftersom ni inte har något att erbjuda mig som är bättre än det jag har. Jag må verka vara den mest arroganta kunden som kan råka hamna inom er area där ni försöker tvinga på folk telefoner och tjänster de inte vill ha... Men egentligen gör jag er en tjänst. Jag går förbi som om jag inte hörde vad ni sa eller som om ni inte existerar... Och spar er tid... Over and out.

Satt och trånade lite efter sommarens textilskor på Skopunktens hemsida. Vågar man beställa på internet eller ska man ta sig en runda till skopunkten på fredag hemma i Helsingborg kanske. På något sätt behöver jag lite nya älsklingar i min garderob inför sommaren iaf. Perfekta jobbskorna är det ju. Passar till allt och sköna att springa de ändlösa gångerna upp och ner för vår spiraltrappa på jobbet. =). Längtar efter att börja jobba nu. Riktigt mycket ser jag fram emot det faktiskt. Och på torsdag får jag lite försmak... Ser fram emot att träffa mina Klofves flickor 8). 

Dags att gå tillbaka till verkligheten = examensarbetet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0