Blodfattig och lite trött..

Ibland får man faktiskt vara lite trött. Man blir trött av att vara hjälte. Idag har jag räddat ett liv eller två. Vad har du uträttat?



Sol och blå himmel. Hjälpte lite mot tröttheten efter blodgivningen med en stund på balkongen med en tallrik fiskpinnar och potatismos, sol i ansiktet och ett litet telefonsamtal till söta farmor. Mysigt att göra någon glad genom att slå en pling. Då blir man själv också glad =).

Snart kommer Jenny på besök. Och robban ska grilla IKEA-korv. Perfekt så blir grillen testad och jag får se till att jag kan den inför grillish på lördag. Ser fram emot en helkväll med min Optikermaffia. Planering: Spel, grillning och Cosmopolitans hittills.

Hade individuell lönerådgivning med en tjej på SRAT idag på telefon. Inte lätt det där... Och inte lätt att förstå innebörden av såna saker som kollektivavtal, förmåner och sånt om man heter Maja. Nån mer än jag som tycker att det känns som en stor djungel?

Kommentarer
Postat av: Linda

Men OM du är en fin hjälte! <3<3<3

2010-04-15 @ 17:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0