Förolämpad!!

Föreslår att Stadsbiblioteket i Kalmar genast skickar iväg sina anställda på kurs.

Att inte förstå skillnaden mellan Pop/Rock/Jazz och klassisk musik och inte veta att en fiol inte är ett knäppinstrument är väll en sak...

Men att inte kunna veta hur man stavar till motorcykelmärket suzuki, inte förstå mina uttal på bokstäver ens när jag anstränger mig och att tro att zebra stavas med c är en helt annan historia.

Sen att samtidigt vara så otroligt stressad och otrevlig är sju år värre. Sämsta betyg... Tur man inte själv är tappad på huvudet som liten så att jag kunde tillämpa lite självhjälp och hittade det jag ville ha!!

Nu blir det gymmet med Göökish. Sen Maxi och därefter lite mat innan Idol och House hos S & S.

Dagens citat (Emelie på Åhlens): "Är det här Big Mama avdelningen eller?!?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0