Det är roligt att vara optiker...


En bild till nästa års kurskatalog kanske? För visst visar den precis hur roligt det kan vara att plugga till optiker ibland?!?

Besök från diverse företag som säljer synhjälpmedel för synsvaga idag på förmiddagen. I eftermiddag har jag flitat i min lilla arbetshörna på sängen. Hur är den arbetsställningen ur ergonomisk synpunkt? (Jag vet att man även blir nördig av att läsa till optiker, men det är bara att acceptera efter 2 år) Alla synsvagshäftena är genomplöjda. Nu ska jag fila lite på arbetsplatsbesökspresentationen. Sen väntar träning och ikväll får vi se. Känner för att baka!!

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha snygg bild!

2009-09-15 @ 18:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0