6% lucky today...


Enligt facebook är jag det iaf... och jag menar man kan ju inte säga emot ett så vetenskapligt test. Jag menar den måste ha känt av min tentastress (eventuellt alla böcker som ligger runt omkring datorn) samt regnvädret utanför fönstret...

Nä faktum är att jag faktiskt trots de två just nämnda faktorerna känner mig lyckligare än 6 %. Man ska inte klaga när man har det bra. Och det har jag. Hinner ju träffa Robban innan jag beger mig till Kalmar för att äta chokladtårta hos födelsedagsgrisen Anna. Och sen skulle Camilla komma förbi här någon gång under eftermiddagen på en kopp kaffe. Så trots att min dag mest består av plugg och plugg så finns det ljuspunkter... Och som en klok person lärt mig så är det ju faktiskt så det är. "Det är kontrasterna som gör det..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0