We're adicted to Glee...

Efter en helkväll med de fyra första avsnitten av Glee måste jag erkänna. Vi är helt fast. Om det inte vore så att jag dels var trött men att jag även inte vill se dem själv så hade jag kunnat kolla vidare hela natten.



Mycket mycket nöjd med mitt val att sitta hemma i sköna mjuka soffan och hosta ikapp med Camilla. Våra pojkar fick frikväll och göra vad bäst de ville... Får se när den där buffeln kommer hem inatt. Förmodligen kommer jag sova väldigt gott då för strax säger jag godnatt till världen.

En besynnerlig flash-back tanke slog mig när jag tog tag i disken precis. Doften av grön YES fick mina tankar att vandra bort till när man var liten och blåste såpbubblor. Tänk vad lycklig man var när man hade sin lilla flaska med såpbubblor och tänkte att den var hela ens värld. Den var det dyrbaraste man hade just då... Vad lite man visste då och inte insåg att det bara var vatten och diskmedel och att mamma kunde fylla på den hur många gånger som helst egentligen om hon bara velat... Men det är väll så egentligen. Det är de små sakerna som vi inte tar för givet här i livet som gör en allra lyckligast... Bara en tanke....från en något trött och filosofisk Maja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0