Stress stress stress...

Usch vad stress tar fram mina sämsta sidor... Det är inte min vecka det här... inte alls... Känner mig bara trött och gnällig och jobbig för mina närmsta... Förlåt om jag är jobbig...

Imorgon börjar case-presentationerna. 11.45-12.00 äger jag scenen. Vill bara få det ur världen, så det är skönt att jag har första dagen åtminstone. Och innan lunch kommer ingen vilja dra ut på det så det är säkert ingen som vill ställa några avancerade frågor när de är hungriga.

Det är bra att jag har koll på läget ibland liksom... Som i eftermiddags vid halv 6 tiden började jag fundera på vilken dag det var och när det var presentationerna var... Hmm just det jag det är ju tisdag så det är ju imorgon... Hmm och tisdag innebär att powerpoint presentationen skulle skickas idag...för hmm.... exakt en timme sen. Bra att den bara legat på min hårddisk färdig sen i söndags när den var färdig och jag försökte ladda upp den. Strongt jobbat Maja...

Känns skönt att jag tagit beslutet att inte åka med Vision for All nu med tanke på att jag annars skulle varit i Oskarshamn och snackat för Lions imorgon kväll...30-40 minuter. Pust. Jobbigt att jag måste ringa och säga att jag inte kommer imorgon. Önskar att jag bara stått på mig i måndags och bestämt klart då. Men samtidigt var han så på... Aah. Jag orkar inte tänka på det. Var verkligen inget lätt beslut att skippa det. Har svårt att sätta ord på varför det blev så... men min magkänsla bara säger åt mig att inte göra det. Min magkänsla vill inte åka bara. Den vill bara ha en lite mer trygg tillvaro och veta vad som händer och inte händer... En lite mer lugn tillvaro och lite mer tid till att koncentrera mig på sånna saker som jobbsökande å så vidare till våren. Sen kan jag inte annat än slänga en liten tanke åt hur mkt jag skulle längtat hem till <3 om jag skulle varit iväg 2 veckor... fast det är verkligen inte det som grundar beslutet... Men man kan ju inte annat än tänka så också... Man är ju inte bara lite galen i den där Bobbis...

Idag börjar den officiella ungefärliga nedräkningen... bara för att jag längtar så mycket.
79 dagar kvar tills jag flyttar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0