Måndag...

Då var det ny vecka och dags för nya tag igen. Inte mycket schemalagt denna veckan eftersom det bara är precis en vecka kvar till praktiska tentorna idag. Lite nervöst börjar det bli fast inte alls på samma nivå som de föregångna praktiska. Ett lugn har börjat infinna sig nu när man snart slipper det här... Men så är det väll alltid. Man hinner alltid bara precis komma in i och kunna det man håller på med när livet tar en annan vändning och har andra planer för en...

Min plan att hinna med bussen halv elva gick i kras så därför sitter jag nu här istället med alldeles för mycket tid.. Vilket öde. Inte för att jag stressade något ofantligt med frukost å de... jag och Greys Anatomy hade en frukostdejt. Älska lediga måndagar!! Fast så ledig ska jag nog inte försöka känna mig. Massa plugg inför teorin också. Och typ 5 synisar inbokade i veckan. Jobba jobba jobba...

Sammanfattningsvis så har helgen gått lika snabbt som de brukar göra. Jag hinner knappt säga hej i dörren på fredan innan det är söndag och godnatt!. I lördags blev det en runda på stan och runt på lite olika affärer och hämta kökskataloger. En del plugg för mig sen och köksplanering med Ikeas ritverktyg...inte helt lätt det där. Sen bar det av utåt Döderhult och Mackan och Sabine. Nya huset var tokfint. Middag och TP in på småtimmarna. Sen slocknade jag väldigt snabbt när vi kom hem.
Söndag blev en slösöndag... Vi lyckades överleva kvällen utan Ensam Mamma...men tro mig...det var inte helt lätt!!

30 min kvar att slå ihjäl nu bara. Kanske jag ska ta fram böckerna iaf. Man hinner kanske få in någonting i farten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0