Kontaktlinser - starting now...

Tillbaka i Kalmar efter en supermysig helg i Oskarshamn...
Hunnit minijulpynta lite här också. Mer krut las på lägenheten i helgen. Supermys =)...

Söndagen bjöd på middag med Camilla och Frippe och sen julskyltning för oss tjejer som inte var lika bakis och fotboll i soffansugna. Mötte upp några andra... Efter lite blodiga bravader på Flanaden (störtnäsblod för mig, jag hävdar fortfarande att det var camilla som gav mig en uppåtkrok) hämtade vi upp bilen och körde ut mot Rödsle till Sabine som hade tillagat julskinka och bakat julbröd hela dagen. Mums mums... och glögg till blev det också. Julmys på hög nivå.

Men nu är det dags att återgå till vardagen och inse att ny kurs är påväg att starta. Ny vecka...nya tag... och tanken att jag gjort det sista jobbiga innan jul får hålla humöret uppe =)...

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0