Just waiting for my man...

Kom nyss på att jag inte vet vem som fått lämna idol. Jag och camilla såg bara när alla uppträdde. Sen bytte vi till 90210... Fortsätter skriva när jag kollat vem...

..............................................................

Jaaa... Äntligen Rabih!! Typ första veckan jag är nöjd med vem som fått åka ut. Fast det kan kanske bero på att jag velat att just Rabih ska åka varje vecka :P... Erik klart bäst ikväll. Vi fick rysningar. Det fick man visserligen när Eddie också sjöng fast det var rysningar av annan karaktär... Fasan och fruktan...usch usch... Nästa vecka måste han ryka.. 5 veckan gillt!!

Sitter här och väntar på min underbara man nu. Han är ute och slarvar... Känns lite ensamt här nu allt. Börjar bli trött också men vill inte gå och lägga mig själv. Ska nog dock boka en dejt med tandborsten nu.

"Nu är det fredagsmys...nanananana"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0