Jag är bäst!!!

Den här veckan har varit bland de värsta i hela mitt liv måste jag faktiskt erkänna. Måndag inleddes med praktisk tenta i volk-lins vilket kändes sådär. Själva utförandet av metoden kändes okej fast sen började the Bask ställa frågor och plötsligt hade jag förvandlats till världens mest förvirrade ever. Så känslan var väll inte helt bra efteråt egentligen.

Måndag eftermiddag: Det börjar göra ont i halsen.

Måndag kväll: Feber kommer igång. Jag ligger på soffan under ett täcke och har ont överallt och fryser och är varm omvartannat och sover eller är vaken, vet knappt skillnaden.

Tisdag morgon kl 6: Vaknar och mår skit. Svettas som aldrig förr och ett försök att gå på toa resulterar i smärtor i bröstet och viss yrsel.

Tisdag morgon 8.30: Tvingar mig upp ur sängen. Tar en dusch och försöker känna mig som en människa.

Tisdag 12.00: Anländer till Kalmar efter en hemsk bussfärd... Inte pigg någonstans.

Tisdag 13.00: Gör fullständig synundersökningstentan. Hög på Panodil och i någotslags endorfin/adrenalinliknande tillstånd.

Tisdag 13.28: Kommer ut ur synundersökningsrummet lättad men trött...

Tisdag eftermiddag: Sover...sover sover...

Onsdag: SOVER!!

Torsdag morgon: Vaknar och upptäcker att jag har viss känsla av att vara en människa igen. Ingen feber längre iaf.

Torsdag 13-19.00: Pluggar intensivt!

Torsdag 22.30: Försöker somna.

Fredag ca 02.00: Somnar

Fredag 08.00: Tentan börjar

Fredag ca 08.30: Jag blir ombedd att sätta mig i ett eget rum eftersom mitt hostande stör alla andra studenter.

Fredag 10.50: Lämnar in tentan NÖJD!

Fredag 10.55: Får reda på att jag klarat båda praktiska tentorna!! Känslan är på topp!!!!

Och det här är varför JAG ÄR BÄST denna veckan!!!!!

Kommentarer
Postat av: anna

låter lite läskigt likt svininfluensan det där :S

du har inte smittat ner oss nu va? :O

ps. grattis till tentorna!

2009-11-27 @ 19:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0