En förmiddag på Klofves..

Hälsade på mina Klofves-flickor i förmiddags. Får passa på att säga hej när jag är hemma tänkte jag. Och lika trevligt som vanligt vart det. Fick fixat med lite juljobb också. Blir bara tre dagar innan jul som det ser ut så det blir perfekt. Precis så jag vill... Kommer nog behöva vara lite ledig denna julen eftersom jag inte har så långt jullov och dessutom kommer det nog vara lite att göra med packning och sånt redan vid nyår.



Stannade rätt länge där. Höll Amelie sällskap när Linda var på lunch och sen gick vi och käkade sushi. Gottigotti fast den vita fisken var som gummi. Glömde tyvärr fråga vad det var för något. Hade kunnat vara bra att veta med tanke på att jag aldrig vill stoppa en sån i munnen igen. Fy farao.. Smakade väll inte så förfärligt med gummikonsistensen gav mig klökningar.

Nu när jag kom hem fick jag fixat tågbiljett hem till imorgon. 12.36 åker jag. Blir perfekt så jag hinner med att greja lite hemma på kvällen, handla och sånt kan behövas lite i alla fall även om det bara blir nån dag i Kalmar innan jag tar helg på torsdag och far åt Oskarshamn. Jag älskar mina korta veckor. Livet är en lek =)...

Nu väntar här lite plugg tills Elin hör av sig efter träningen för en fika. Nicy nicy att träffa henne. Var verkligen inte igår. Tycker att jag hunnit med i princip allting jag skulle den här helgen. Alla jag skullat träffa nästan har blivit av och de. Känner mig redo för att återvända till Kalmar för sista rycket innan jul nu. Bara några veckor kvar ju. Tiden går alldeles för snabbt... men så är det ju när man har roligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0