En effektiv tisdag...

2 synisar kvar till 30 och massor av dagar kvar....
Praktiken går såå bra. Såå roligt. Fast det ska bli skönt när det är slut nästa vecka ändå...

3 dagar kvar tills jag får träffa Bobbis...

Ikväll tog jag en runda på gymmet. Sen fixade jag lite käk och ringde till Caroline. Tyvärr missar jag hennes student eftersom vi är i Bulgarien då men ska försöka hitta henne på torsdag innan balen så jag får se henne då iaf. Blev bestämt att vi skulle träffas på måndag också. Får fira henne lite då i förväg istället. Bättre tidigt än aldrig är det väll man brukar säga?.

Dags att sova nu strax...ännu en hård praktikdag väntar imorgon...

So longish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0