SOMMARLOV!!

Då var den här terminen i Kalmar över...
Väldigt blandade känslor. Ena stunden är jag överlycklig över att jag klarat av ett år till och att det kommer vara pluggfritt i hela fyra månader nu. Andra stunden tänker jag på att det är dags att lämna Kalmar för alldeles för lång tid. Lämna vännerna och lämna Robban. Men sen finns det ju iofs mkt att se fram emot som ligger bara några veckor fram i tiden. Ska bli roligt med praktiken. Ser grymt mycket fram emot det även om det känns lite nervöst. Sen efter praktiken väntar 2 härliga veckor i Bulgarien med Robban. Kommer bli helt grymt bra tror jag.

Idag är det superslapp som gäller. Väntar på att solen ska komma till balkongen så att jag kan sätta mig där ute och få lite färg eventuellt :). Ikväll blir det grillning hos robbans pappa i Fliseryd. Sen bär det av neråt Kalmar för att ha en sista härlig dag där tillsammans imorgon.
På söndag åker jag ner till Helsingborg... Shit vad tiden har gått fort...

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0