On a sunday...

Jaha då var den här helgen också till ända. Har väll hunnit med en del iaf... Har varit väldigt flitig idag och putsat pappas fönster. Sen tog jag en fika med mamma nere i Norra Hamnen. För som tur var kom solen fram igen på eftermiddagen. Härligt.

Ikväll har Maggan och Knutt varit här och ätit och Maggan hjälpte pappa att sätta upp gardiner i köket. Blev riktigt fint. Och var ungefär hundra år sen jag träffade dem så kvällen klart godkänd. Nu sitter jag här inne på "mitt" rum och pratar med lite folk. Snart dags att bädda ut soffan och lägga sig och kolla lite på nån tv-serie innan jag ska sova. Är rätt trött ikväll så blir inte helt fel. Var ju någon som ringde och väckte mig vid halv tre inatt....hehe... =) <3


5 dagar kvar till Kalmar...
13 dagar kvar till Bulgarien...
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0