30 synisar avklarade...

Då var praktikens måsten i princip avklarade. Har 2 inslipningar till jag måste göra och 2 nytillpassningar jag måste kolla på. Annars har jag klarat av det jag måste. Allt annat är bonus.

Sitter och slänger ett öga på Champions League finalen medans jag väntar på att Greys Anatomy ska börja. Diskuterade just med pappa huruvida det finns några killar som inte sitter och kollar på det just nu. Känns lite som att om man har något sportintresse what so ever så kollar man på det med stor glädje.
Min kollegas pojkvän hade tagit ut två timmars komp ikväll för att hinna kolla färdigt på finalen innan han åkte till jobbet. Men däremot ville han inte kompa ut på midsommarafton för att hinna till en fest. Whats up with the hysteri runt det här.... Fast vi kom fram till att vi får se det som deras svar på våra tv-serier... Amelies Desperat Houswifes och mitt Greys,... Jag menar... Man får ju komp(romissa) lite.... =)..

Nu har Greys börjat så jag har tyvärr inte tid. Kompar ut lite härifrån så att säga...

Simma lugnt...

(Kalmar-HIF på söndag för övrigt... Ska bli skoj =)...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0