Ljusa tider...

Man blir glad när det ser ljust ut... Har äntligen blivit frisk och så är helt plötsligt helgen här igen. Hela veckan har försvunnit i något slags sjukt moln... Har haft föreläsning och klinisk övning på förmiddagen idag så jag har varit duktig färdigt på den fronten idag. Skönt med morgonpasset på kliniska. Ska försöka fått läst lite biomikroskop och oftalmoskop nu i eftermiddag så att jag känner mig ännu mer nöjd med min dag. Man får ju passa på när man känner en positivitetsvåg.

Igår satte jag och nathalie nytt lunchreckord... halv två till halv tio... Det är vad vi kallar långlunchstandarden. Vi hann med det mesta så att säga... både lunch, fika och middag, och massa babbel därtill.

Ikväll blir det puben med nathalie och hennes kompisar tina, sandra och maty. Ska blir trevligt och komma ut bland lite folk. Blir verkligen helt galen av att ha legat hemma så här mkt. Imorgon eftermiddag åker jag till Oskarshamn för att påbörja den mysiga delen av helgen...<3. Längtar som en barnrumpa...

Dagens oftalmoskoptips (tillägnat Sebastian): Titta genom hålet =)

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0