Funderingar på en söndag...

Då sitter jag här och väntar igen... väntar och väntar. Ibland känns det som det är det enda man gör. Man väntar alltid på något. Åtminstone är det väldigt sällan man är nöjd med det som är just nu, precis här. Jag vet när jag är nöjd i alla fall. Men de tillfällena springer alltid iväg så attans fort och sen sitter jag här igen, och väntar... Jag klagar dock inte. Jag förstår och förstår och förstår... men jag behöver inte tycka om det. Det är skillnad på att acceptera och tycka om. Jag tycker inte om faktumet att det bara är någon månad kvar tills jag måste åka ner till Helsingborg och vara där i 5 veckor. Jag tycker inte om att det bara kommer vara en månad efter det tills jag måste ner där och vara där i 8 v. Tycker inte om speciellt mycket just nu. Tycker inte heller om att min hyresvärd har bestämt att alla ska ha samma bredband och lägger på avgift på hyran för det oavsett om man kan utnyttja tjänsten eller ej. Tycker inte om det eftersom jag uppgraderade mitt bredband för mindre än en månad sen och därmed har 12 månaders bindningstid på det. Dumma dumma KalmarHem. Jag tänker inte betala för något jäkla bredband som jag inte vill ha. Och fine om jag inte gör det får de väll vräka mig eller något. Testa och se om jag bryr mig!! Tycker ändå inte om mitt dumma rum som luktar antingen det ena eller det andra... Och som det drar in i så man knappt kan vistas i det vinterhalvåret på grund av köldskaderisk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0