Back in buisness...

Idag började Kliniska Metoder, nästa kurs på tur. Dags att komma in i synundersökningstänket igen. Kändes lite ovant när vi var tillbaka i synundersökningsrumskorridoren idag allesammans med optikerlärarna. Optometri II känns långt borta på något vis.

Helgen har varit helt underbar om man räknar från klockan elva i lördags. Då steg jag ut från tentan och var helt ledig i nästan 48 h. Lyx för en student som mig. Stan och tvätt, middag, mys och fest... Lördagar som de borde se ut alltid, minus tvätten eventuellt, men vad gör man inte när man råkar befinna sig längst ner i tvätthögen.

Söndagen var lat, riktigt lat... Men det är väll så det ska vara också. Mys mys mys, Fotboll och bakismiddag på O'Learys. Sen paj, film och mys... Längtar efter min mysare....

Ikväll är man ensam och fryser i sitt rum. Blir träning sent ikväll och sen bastu. Skönt att komma hem sent efter träning och bara ta något litet att äta och lägga sig framför tv:n och slappa.

Kanske hinner jag med lite tv häng innan träningen nu också. Får se vad kvällen har att ge.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0