8 saker om mig själv.

  Regler: Bloggaren skriver 8 saker om sig själv.
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du kommer att utmana.

Har nu blivit utmanad av Jenny, Anna & Elna så kanske dags att ta tag i saken....

1: Jag är grymt snål. Kan ibland stå och vela om saker där det endast handlar om ett par kronor. Har ingen aning om varför... men mina föräldrar påstår att jag blivit en snål småländsk student... who knows?

2: När jag fryser blir min näsa iskall.

3: När jag gick i 6:an hittade jag på att jag tyckte att jag såg dåligt för att jag ville ha glasögon. Jag lyckades. 8 )

4: Ända sen jag var liten tycker jag att det luktar asgott på bensinstationer. Jag brukade låta bli att stänga dörren helt när jag var liten i smyg när mamma tankade.

5: Jag är lite pedant.. Tycker om ordning och reda och kan bli lite halvlyrisk av att sortera saker i rätt ordning och sånt där. Brukade variera i vilken ordning jag hade mina skivor när jag var yngre. Olika kategorier... färg på skivomslaget, genrer, bokstavsordning... ooh jag får nästan rysningar. Kan dessutom exempelvis inte somna med täcket upp och ner och lite såna smågrejor... Jag är med andra ord mycket för det där med att det finns ett fel sätt och ett RÄTT sätt...

6: Är missbrukare av antalet tv-serier. Har sett mina favoriter samtliga avsnitt, samtliga säsonger flera gånger om.


7: Är jättetråkig att gå på tivoli med eftersom jag har väldigt lätt för att bli åksjuk och därmed inte åker några karuseller som går runt eller har en tendens att nästan gå runt (typ berg och dal banor, åtminstone flera gånger på rad)...


8: Har så kallt i mitt rum att jag sover med två täcken, en filt och sängöverkastet över fötterna när det är som värst. Sover för övrigt dessutom alltid med åtminstone 2 kuddar, en under huvudet och en att krama...


Vet inte vem jag ska utmana... alla jag vet som läser min blogg som har blogg har redan gjort det... så jag gör revolt... jag struntar i det... mohaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0