Lasse är kungen!!



Det var en magisk kväll i Teleborgshallen. Det började lite segt med ganska mycket nya låtar som man inte kände igen på samma sätt. Sen bara blev det bättre och bättre. En del av mig dog lite halvt när de i ett av extranummerna drar igång "Om du lämnar mig nu". Att det sen följs av "Elegi" och "Söndermarken" gjorde hela min kväll. Rysningar är det enda som kan beskriva hur bra han är...



Riktigt snygg ljussättning och inledningen med filmen och dikten som sen kopplades ihop med film på slutet. Sånt som gör det lilla extra tycker jag i alla fall.

Om en del av mig dog vid "Om du lämna mig nu" så dog nog resten när klockan ringde 06.10 imorse. Vi lämnade Växjö vid halv tolv tiden. Då hade jag köat färdigt för att få min Lasse t-shirt tillsammans med alla andra fjortisfans ;). Hemma i Oskarshamn var vi strax innan ett. Lite mindre än 5 h sömn...lagom?

Men lätt värt det. Borgholm 25/7-2010 here we come!!

Kommentarer
Postat av: anna

åh vad kul att det var bra! :)

2009-12-09 @ 18:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0