Gott nytt år!!

Utöver julklappar som ej kommer nämnas något om här så inhandlades idag en ny almanacka på julshoppingturen. Så nu är det nytt år och nya tag...

Åhlens, 99:-

Stod och funderade över allt som ska hända under 2010 när jag valde mellan de olika modellerna. Jag funderade över hur stora rutor jag behövde för varje dag osv. Det läskiga med 2010 är att jag bara vet vad som ska hända fram tills den 4 juni. Sen är det väldigt öppet för förslag...fast jag vet ju hur jag vill att det ska fortsätta då... Men den som lever får helt enkelt se. Vad jag dock vet kommer stå med i kalendern är:
- Flytt till Oskarshamn
- Optometridagarna
- Kontaktlinskongressen
- Kontaktlinstentor
- Statistikkurs
- Examensarbete
- EXAMEN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0