God Jul...

Nu är den min. Jag och min mamma har nog världens bästa minne bägge två. I somras var vi på Fabriksbutiken i Höganäs. Mamma gick och trånade efter ett set konjaksglas och jag kastade som vanligt lystna blickar efter Iitalaskålen i svart. Idag... ett halvår senare hade jag köpt konjaksglas till mamma och hon hade köpt skålen till mig. Äntligen...nu är den min =)...



Utöver skålen fick jag ta del av vad som tydligen är årets julklapp: spikmattan. Får se om jag blir frälst eller inte. Sen var det lite pengar och presentkort på ikea inför flytten. Söta örngott från Emma och Nahuel också. Min och Din... Får se om jag och älskling kan enas om kuddarna framöver... Fortsättning följer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0