Tentaplugg å de...

Blev en tur till Öland igår eftermiddag. Efter några timmars shoppning hämtade vi upp Pärlan där vi lämnat den utanför Anna i lördags kväll och begav oss över sundet. Nu fick jag se Öland i dess lite mer rätta element, jämfört med när jag och Krille var över en tur en kall, mörk vinterkväll :P. Vi körde ner till Mörbylånga och sen stannade vi till en liten runda på köpcentrat i Färjestaden. På vägen tillbaka körde jag så nu har man kört över Ölandsbron =).

Ser ni bron?

Som  tidigare nämnt blev det grillning hos Anna i lördags kväll. Sen gick vi vidare till Gustav i klassen där vi träffade optikertreorna. När det började närma sig för de andra att dra till kåren begav sig jag och Robban ut på vilda äventyr på stan i Kalmar fast det slutade med att vi hamnade på Studentpuben. Robban träffade på "långhåriga killen som åker hans buss" och vi satt och väntade länge och väl på diptallriken som vi tillslut fick tio min innan stängning. Men vi hade trevligt å de. =).

Snart dags för träning ikväll. Sen blir det nog en liten pluggstund när jag kommer hem innan jag myser ihop mig framför tv:n med lite käk.

So long på återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0