Tentadags imorgon...

Börjar bli lite nervös. Inte många timmar kvar tills jag sitter och gör min praktiska tenta imorgon. Aaah. Fast egentligen är ju det allra bästa att bara behålla lugnet. Då går allt mer enligt planerna. Sitter här och försöker fått pluggat lite medans Robban ligger och slöar och kollar hockeyn. Konstigt nog känner jag mig väldigt seg efter gårdagen trots att jag var helnykter och var chaffis. Inte lönar det sig att vara duktig för en gångs skull.

Vi var förresten på årsfesten igår. Mycket folk och ganska trevligt. Fast var skönt att vi lyckades få med oss våra pojkar hem i hyfsad tid. Det var ju faktiskt ganska uppskattat så här i efterhand iaf :P.

 Robban och Renen.

Nu ska jag återgå till pluggandet. Hm sitter normalvärdena för vergenser fortfarande tro?
BI (avstånd) 7/4
BO (avstånd) 9/19/10
BI (nära) 13/21/13
BO (nära) 17/21/7

Jepp jepp det gjorde dem. Önska mig lycka till imorgon trots att jag försummade min sista övning för att mysa idag istället!!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0