Sådär ja Jenny...

För att Jenny ska hålla tyst!

Vad får du oftast komplimanger för?: Ingen aning
Vad säger du för att imponera på någon?: Tror inte heller jag brukar försöka göra det så ofta.
Hur imponerar man på dig?: Med ett glatt humör och en positiv inställning.
Brukar du skratta för dig själv?: Allt för ofta tror jag...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Är d färdig pluggat nu el? Har du kommit på något spec jag behöver ha med mig? Blir nog att stanna kvar någon timme ikväll med. Fan vad jag saknar dig sötis. Puss puss"
Var bor du?: Korsnäbben, Kalmar
Trivs du där?: Stundvis...när det inte luktar fisk!
Äger du några converse: Har haft ett par äkta, nu kör jag på fake...
Sprit, cider, vin eller öl: Päron och fläder cider is the shit.

Brukar du bli för full: Inte på senaste tiden :P

So longish dags för skivstång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0