Flytt i augusti?!

Har blivit erbjuden ett litet billigt rum på Nygatan nu. Ska kolla på det på måndag förhoppningsvis. Han skulle hålla det tills dess. Mannen som jag pratade med lät riktigt trevlig. Verkade som det var ett lite äldre par som hyrde ut sin ovanvåning till två studenter.

"Mitt" rum är 8 kvadratmeter stort. Där finns kokmöjligheter, en micro och kyl/frys i ett rum utanför vilket man delar med den andra studenten. Lite begränsade matmöjligheter alltså fast tanken är ju att jag inte ska spendera mer tid där än jag behöver och det handlar ju bara om två terminer ungefär. Och hyran sen.... 2200:- med internet. Niice. Jag tror det kommer funka om det bara ser okej ut d.v.s. Maten får jag lösa genom att göra storkok på helgerna och sen bara behöva koka potatis, ris eller pasta till. Är riktigt spänd på att kolla på måndag =). Det här känns riktigt bra.

Dags för en dusch och sen en tur ut på stan...
So long....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0