Är det det här ni kallar tentastress?

Min kropp ber mig snällt varje kväll om att jag ska sluta misshandla den med den här tentastressen. För tillfället känner jag för att lägga mig och sova och inte vakna på typ 72 h, Längtar grymt mkt tills på torsdag eftermiddag när jag sitter i bilen med Robban påväg ner mot Helsingborg. Kommer vara världens grymmaste känsla efter de här tentorna äntligen är över.

Har dock verkligen kommit igång med pluggandet nu och det praktiska känns som om det sitter iaf. Förmodligen blir det lite finslipning på det på söndag eftermiddag, får se om jag verkligen vill lämna Oskarshamn... men måste ju nog... Segt men sant.

Sitter här med min torsdagssmoothie efter intensivpasset. Torsdagskvällar is the shit. Känslan är kung!!

Våren Är Här!!

So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0